Am revazut ''300''

miercuri, 7 aprilie 2010 09:37 Publicat de Maical
...Si din nou am ramas profund impresionat de demnitatea acelui om . Daca intradevar ar exista un om ca ''Leonidas'' ar fi fabulos. Tin sa mai precizez peisajele din film. Extraordinare, cel putin cele cand ii arata pe persani. Un inceput increzator si uimitor. De ce spun uimitor? Pentru curajul regelui Leonidas de a culege 300 de spartani ( auh , auh ,auh:)) ) de a pleca la drum cu acestia impotriva a milioane de persani si impotriva celui care se credea Dumnezeu pe pamant, Xeros ( Daca nu gresesc...) . Sfarsitul mi s-a parut unul sumbru, cu o doza de tristete foarte mare. Dar, cand i-am vazut pe cei 1000 de spartani si de greci navalind catre persani, parca m-am mai linistit putin. Superb filmul ! Vi-l recomand !

0 Response to "Am revazut ''300''"

Trimiteți un comentariu